ვარჯიში და მასაჟი

დაასვენეთ ფეხები მარტივი ვარჯიშის საშუალებით

დამქანცველი დღის შემდეგ, ძილის წინ გააკეთეთ შემდეგი სავარჯიშო:

  • დაწექით და ამოძრავეთ ფეხები ისე, თითქოს ველოსიპედის პედლებს ატრიალებთ
  • დაიმასაჟეთ ფეხები ტერფიდან ბარძაყის მიმართულებით, ისე რომ ფეხი ჰაერში იყოს აწეული. ეს ხელს უწყობს ვენებში სისხლის მიმოქცევას.

exercize at home

როცა დიდხანს დგომა ან ჯდომა გიწევთ, ასეთი ვარჯიში და მასაჟი ხშირად უნდა გააკეთოთ.

ფეხით სიარული ძალიან სასარგებლოა. სიარულის დროს სისხლი ადის ვენიდან გულისკენ, რადგან ტერფი და წვივი სატუმბ ფუნქციას ასრულებენ.